یه خونه ی جدید که باغ هم داره

گنجشکی که می نویسه تا بهتر بشه! تا قدر اون چیزی که هست رو بدونه! تا تغییر کنه...

یه خونه ی جدید که باغ هم داره

گنجشکی که می نویسه تا بهتر بشه! تا قدر اون چیزی که هست رو بدونه! تا تغییر کنه...

سلام سلام

همش زیر سر این تقویم+ خونگیِ، حوض+ نقره ست! خانوم ول کنِ ما نیس! از وقتی بلاگفا ترکیده و ما بی خانمان شدیم هی هر روز هر روز می رم توش می نویسم که مبادا خاطره ای از دستم در بره و ثبت نشه! خب همین می شه که نتونم ارادت خودم رو به دنیای مجازی نشون بدم!
و البته شاید داشتم تمرین عدم وابستگی می کردم!!! و الان با خوندن وبلاگ های قبلیم به این نتیجه رسیدم که من اونا رو می خوام، می خوام یه جا داشته باشمون و فک کنم انجامش یک مقدار کار سختی باشه! خب کلن دارم مسخره نگاری می کنم انگار!!!
الان شبه و من بی نهایت احساس آرامش و خوشی دارم!خدا رو به خاطر خیلی چیزها شاکرم! سلامتم و نسیم خنکی که بهم می خوره حالم رو بهتر می کنه! گاهش همین خبر می تونه بهترین خبر باشه! گاهی وقتی بعد از پرسیدن"چه خبر؟" وقتی می شنوی "سلامتی" نمی دونی که داری بهترین خبر دنیا رو می شنوی!
می خواین بدونین چه خبره؟؟؟ سلامتیه!!!  میگم بلاگفایی ها وقتی آخرین پستشون رو می ذاشتن ذره ای به فکرشون خطور نمی کرد که دیگه نتونن بهش دسترسی پیدا کنن! این وقتی تکان دهنده تر شد که من امشب رفتم به تموم آدرس هام و نتونستم براشون کامنتی بذارم در حالیکه همشون تو آخرین روز حیاتش از روزمرگی هاشون نوشته بودن!!! این خیلی خیلی خیلی غیرمنتظره و تکان دهنده ست! انگار که مثلا فردا دیگه نباشی! برای اونی که می ره تکان دهنده نیست اما برای اونی که می مونه خیلی تکان دهنده ست!

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفری شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 10:12 http://lilie.mihanblog.com

سلام
خداروشکر که پیدات کردم...
واقعا که حس افتضاحی بود دقیقا انگار که صبح پاشی دنیا تموم شده باشه...

دقیقا همینطوره!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.