یه خونه ی جدید که باغ هم داره

گنجشکی که می نویسه تا بهتر بشه! تا قدر اون چیزی که هست رو بدونه! تا تغییر کنه...

یه خونه ی جدید که باغ هم داره

گنجشکی که می نویسه تا بهتر بشه! تا قدر اون چیزی که هست رو بدونه! تا تغییر کنه...

خدا حواسش به همه چیز هست

این دومین پست امروزه فقط محض یادآوری که اون بیشتر از من حواسش به هم چیزم هست.

گوشیم تو سفر مثلا ماه عسلم وقتی گم شد و من نتونستم سیم کارت سابقم رو زنده کنم تنها این جمله که خواست خدا بود آرومم می کرد و حتی خوشحالم...

بلاگفا ترکیده!!! و من اومدم اینجا و برام مهمه روزهای قبل از ازدواجم رو ثبت کنم! و دیگه دسترسی به بلاگفا با تمام حرف ها و خاطراتش ممکن نیست...

خدا گاهی تو چیزهایی دست می بره که تو انتظارش رو نداری...

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفری شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 10:23 http://lilie.mihamblog.com

البته که همین طوره...
منم فکر نمی کنم بلاگفا دیگه شدنی بشه و دارم سعی می کنم خیلی به بک آپ از دست رفته مون فکر نکنم...
به هر حال خوشحالم که پیدات کردم دوباره و بی صبرانه منتظرم که بیای و بنویسی رفتی سر خونه زندگیت
یه چیز دیگه اگه اینستا داری اونجا یه پیج درست کردن کانون وبلاگ نویسان ایران به نام weblogiha خوشحال میشم بیای
اینم خودمم neli.motaee
دیگه دوست ندارم گم تون کنم

سلام نیلوی قشنگم مرسی که پیدام کردی
نمی دونم چه جوری به بلاگفایی ها آدرسم رو برسونم
حتما سرفرصت میام و به کانون می پیوندم :)

منم با از دست رفته ها کاری ندارم! شاید البته

بشرا جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 02:22 http://biparvaa.blogsky.com

بله بله! واقعا بعضی وقتها یه چیزایی پیش میاد بعدترش آدم حکمتش رو میفهمه!

اوهوم بشرا جون
برای من زیاد پیش میاد..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.